Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Moa Enberg - 16 december 2009 20:10

Jaha nu är kvällen kommen, mormor har varit här en snabb sväng och sagt hej, nu ska Albin få gå och lägga sig, nu först ska vi hjälpas åt att plocka bort alla kossor som hamnat ute i vardagsrummet..

Vissa kossor har också förvandlats till hundar under kvällen, då han har haft koppel på dem och varit "ute och gått" med dem..


Sen nu när Albin somnat är det ett bad som gäller för mig, riktigt varmt är sååå förbannat frusen.. så det ska bli riktigt skönt..

Imorn har jag "massor" att göra, ska göra en riktig storstädning här hemma medans Albin är på dagis! Ut med alla mattor, städa skafferiet dammtorka och göra riktigt jul rent.. så jag vet att jag har gjort det nu innan jul en riktig ordentlig städning för sen när lill pluppen kommer så vet man juh inte riktigt hur mycket tid det kommer finnas för såna städningar.. Jag är verkligen inne i fixar perioden, boa perioden eller vad det nu heter.. jag vill känna mig klar med allt innan ankomsten! ;)


Jaja nu ska ni få magbilder också, inte de finaste men ni ser ialf hur stooor den är..


 





  

Inte många dagar kvar heller.. 25 dagar till BF!!!

Av Moa Enberg - 16 december 2009 16:44

Imorse kom Albin in vid åtta och väckte mig, och jag kände mig pigg för en gång skull.. inatt har jag kunnit sova.. vaknade bara en gång vid typ halv två tiden och gick på toa, men hade inga problem alls att somna om efter det.. så en underbar natt har jag haft, och eftersom natten varit såå bra, så har min dag också varit bra! Varit så glad över att jag kunnat sova! ;)

Så efter jag lämnat Albin på dagis så åkte jag till mamma min och lämnade en säng som stod nere i källaren och tog plats! så nu blev vi väck den, sååå skönt..

Sen hamnade jag på stan och va i butiken med Far och Elisabeth, gick också och köpte en julklapp som jag hade tänkt.. var väl nöjd när jag köpte den men blev mer och mer nöjd med tiden, när vi sedan upptäckte annat i den.. :P

Sen var det dags att hämta Albin och hämtade även upp Johanna på vägen, sen åkte vi och fika, sen blev det Konsum och Kläddax också.. ;) vi gick och "dregla" över kläder, saknaden att ha på sig ett par jeans.. :P

Sen har man nu kommit hem ätit och plockat undan efter maten.. kvällen blir väl lugn, mamma kanske skulle komma förbi en sväng sen så är det väl läggdags för Albin och då ska jag lägga mig ett varmt bad..


jaja de var allt som har hänt idag, inte mycket men ändå mycket.. :P hehe!

Skriver mera ikväll och då kanske ni kan få en magbild också.. eftersom matilda så gärna vill ha det.. ;)


Heyy dåe!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards