Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Moa Enberg - 23 december 2009 23:49

Shit vilken dag, stress stress och åter stress men vad stressar man egentligen i.. allt är juh så gott som klart men bara för att det är dagen före så stressar man.. rädd att man har köpt för lite till någon då man vill ge sååå mycket till alla!


så denna dag har vi sprungit runt på stan jag och Albin i ca 2 tim, tvättat mellan varven ut till mamma och träffat gudbarnet och hennes lillebror lämnat paket till dem.. sen in till stan handla julskinka och fixa julskinkan..

Haft mysigt kvällsfika med Andrea och Shindar sen har jag nu stressat runt och plocka ihop hemma vikt tvätten, tagit fram kläder inför morgondagen.. åhh stress stress.. + hög gravid.. :P

fy fan..

Men imorn är det den efterlängtade dagen och Albin kommer nog förstå det när vi tar fram julkalendern och vi har öppnat ALLA luckor.. då kommer tjatet börja när kommer jultomten..

Och jag tycker det ska bli lika spännande och roligt som han..


Nu har jag lagt kameran på laddning också så man kan knäppa lite kort, och tro mig jag ska stå bakom kameran.. inga kort på mig denna jul...


Allesammans nu får ni alla ha en riktig GOD JUL!!

kanske skriver nått imorn.. får se hur dagen blir...


God jul till er alla från mig! :)

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards