Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Moa Enberg - 17 december 2009 19:48

inte känner man några föraningar, jag tror  jag får vänta.... typiskt men det är väl bara att inse.. :P


jag och Albin har varit hos Malin och Saga.. saga och albin härjade på som vanligt, så golvet dundrade till en sovande dalmir på våningen nedanför.. haha! men så är det, två st tok ungar vad ska man göra.. ;)


nu har Albin precis bada och sitter just nu och myser lite med mig, och snart är det sängdags för han... imorn är han ledig från dagis helllaa låånga dagen, undra vad man ska hitta på för underhållning då under dagen..?! det ska juh vaara lika kallt imorn också.. :S inge kul.. jag vill inte ut med en tå då ens.. hmm får se vad dagen kommer erbjuda.. en förlossningssal hoppas jag på ialf.. :) hehe


Caaoo

Av Moa Enberg - 17 december 2009 13:32

Idag gör jag allt för att sätta igång denna förslossning..

Är less nu faktiskt, visst synd om barnet att bli ett december barn, men åhhh vad jag vill att detta ska vara över nu.. Jag kommer bli knäpp om jag går över tiden!! DAHHHH!!

vill inte ens tänka tanken!

Idag har jag nu STORSTÄDAT! torkat alla lister dammtorkat allt som går att torka, ut med alla mattor, dammsugat, skurat jaa allt har jag gjort.. för idag ska jag få igång detta.. Någon som har nått bra tips hur man får igång detta?!

Nu är det dags att hämta Albin, ska springa ner med några saker till källaren först!

Sen ska vi ner på stan en snabbis, sen blir det lasange till middag! gott gott, ska göra en god härlig sallad också!

Dalmir slutar idag vid fem tiden så då tänkte jag försöka ha maten klar till dess.. ;)

Nää nu ska jag röra mig från denna fåtölj, inte sitta still här inte.. då får man inge barn.. ;P


Ge mig tips!!

Caoooo!!

Av Moa Enberg - 17 december 2009 08:08

Vilken natt, har legat typ vaken hela natten inte kunnat sova.. vridit och hhaft mig.. Halsbrännan från satan, uscha! Albin kom vid tre tiden till sängen och trängdes.. :P allt har varit såå fel i natt! Helt slut är jag nu på morgonen, och sammandragningar som satan, så idag ska jag få igång en förlossning.. stor städning ABSOLUT! får se vad det leder till det är nu eller aldrig.. :P eller januari, för över jul ska jag bara ligga och lata mig! inte röra en fena för på julafton villjag inte ha! vill inte lämna Albin då på självaste julafton det skulle vara värsta mardrömmen för mig..

Näe liten update om min oroliga natt, nu ska jag få Albin att äta upp sin frukost sen är de dagis som gäller för han.. SVIN KALLT ute juh.. långkalsonger overoll hela kittet som gäller idag för prinsen..

Önskar att man själv hade en overoll.. eller en jacka som går att stänga.. :P


Ha en bra dag!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards