Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Dagen Fredagen..

Av Moa Enberg - 19 februari 2010 17:52

Hör ni hur det klingar när man säger det.. Fredag!! ;D Idag börjar helgen detta innebär frosseri... ;P

Dagen började med en morfar och Albin som plingade på dörren strax före åtta, en yr vaken mamma öppnade dörren med håret åt alla håll.. sen startade dagen, Dalmir for på jobbet och vi tog oss till Öppna förskolan där de va full fart, Albin hade riktigt kul och likaså hans mamma.. :D kul att träffa massa mammor, jämföra barnen... :P det var många små syskon med som satt i sina bilbarnstolar och vi mammor jämförde födelsevikt, förlossningar,hårlängd m.m...:P

Vi mammor är juh som vi är..


Sen tog vi oss kraften och åkte ner till Dalmir på Time och Albin åt en korv till lunch och vi satt där en stund sen åkte  vi vidare till Cissi.. jag och Cissi bestämde oss för att äta tacos idag. Mums!! Så in tll Långsele och Handla, det var en jäkla upplevelse med tre barn i Långseles rusch tid, det finns även de i Långsele! Så in där och trängdes med människor, Albin hade en raket i baken och sprang runt där inne med sin lilla vagn.. och mitt i affären kommer en kvinna och knackar mig på axeln och säger att hunden i bilen har startat vårat larm på bilen.. SUUUNNEE!! tok hunden, han levde rövarn i bilen..  hans kära Cissi hade juh övergett han i bilen.. Sen sitter vi nu och har det bra tillsammans.. Myser..

Nu värkar de som att de kommer bjudas på fika.. ;) Tonys mamma är här också så de är juh säkert inte för min skull.. :P


Nu är de helg.. imorn ska man väl försöka hitta på något tillsammans, familjen!! får se vad de blir men nått blir de... kanske badet vi får se om våra karlar är lika peppad på de som vi.. ;)¨

Bye Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards