Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under mars 2010

Av Moa Enberg - 1 mars 2010 09:11

Nu har vi äntligen fått våran dator fixad!! skönt, så nu kan jag äntligen sitta här och njuta och låta fingarna knappa på tangenterna, vilket underbart ljud.. ;)

I helgen ahr det juh varit vinterfesten i Sollefteå och det var kul att de hände nått.. Så vi har varit på stan denna helg, sen har jag faktiskt varit ute och gått jag och Alicia, har juh varit skönt ute, men dock snöat en jäkla massa.. nu får de räcka tycker jag och förhoppningsvis så kommer de väl göra de.. :P

Vill ha vår NU!

Sen har de väl inte hänt såå mycket mer, som vanligt har Cissi och Andreea varit här och vi har frossat i godsaker.. Igår var det ialf min avskedskväll.. vi laddade upp med en stor cola, kladdkaka och chokladpudding.. åt så jag mådde illa!! :S men nu ska jag inte äta sånt skit mer, för nu ska jag börja träna och gå ner i vikt.. har väl gått ner ca 13 kg nu men med tanke på att jag gick upp 30 så har jag ett antal kilon kvar.. ;) åhh vilket arbete jag har framför mig nu!! vilket slit.. men vad underbart de komme kännas när jag börjar se och känna förändring!!


Nu har Albin t.om saknat datorn så han vill spela sitt nya Pettson spel.. Så då ska han få göra de!!

Ni får ialf en bild på Alicia.. ska lägga in flera sen.. de var nå knäppt nu på bloggplatsen så de funkade inte som jag ville så vi tar det sen... nu har jag juh min underbar dator tillbaka! beroende, jaaa!!

;)


Flickan.. <3


Bye Bye  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards