Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Moa Enberg - 2 januari 2010 22:22

Nu jävlar har kvinnorna visat att de kan.. och fan va bra de blev..

Vi vek oss av skratt ibland, när vi inser att vårat IQ borde kanske kontrolleras.. Men efter mycket om och men så stor det en fin byrå här hemma nu redo att få i sig lite barnkläder.. ;)

Vi konstaterade att när jag väntade Albin så monterade vi  också ihop en byrå, då vi också hade problem, var även då i 9 månaden men i början. var typ 30 grade varmt ute och vi stod i bikini i lägenheten.. :P men den byrån hade tre lådor denna har sex stycken så vi har avancerat upp oss lite. haha! 

Detta var en rolig kväll med mor min.. ;) tack tack!

Och om allt detta som jag har gjort nu de senaste 2 dagarna inte sätter igång nått då ger jag fan upp! :P eller det kommer jag säkert inte göra men ändå.. :P


Nu funderar jag på att ta mig ett varmt härligt bad.. slappna av lite och sen lägga mig och läsa lite i sängen.. slappna av helt enkelt, försöka släppa alla tankar.. men men vi får väl se.. :P hehe!


men som sagt, Kvinnor kan, ge oss bara lite tid! :D


Caooo





Av Moa Enberg - 2 januari 2010 19:53

Jaha vilken dag, är konstig i kroppen.. känns som man är på g att bli sjuk eller så är det nått annat på gång.. ;)

Man kan juh alltid drömma.. :P

Men har varit slö och seg hela dagen men ändå velat göra en massa.. så idag har jag i stort sett plockat undan julen.. har dock inte städat såå mycket men bytt gardiner och sånt tjaffs.. sen har vi möblerat om lite i sovrummet, det är dock inte klart ännu.. Har även påbörjat monteringen av den efterlängatade Byrån.. Dalmir hatar montering så jag och mamma sitter med denna satans ritning och försöker förstå.. nu har vi tagit en paus och mormor leker lite med Albin innan han ska sova, för hur tråkiga är vi inte när vi bara sitter och försöker få ihop några lådor.. har typ hållt på en timme och har abra fått ihop lådorna.. men det är 6 lådor.. och när vi fått ihop alla märker vi att vi har gjort fel så vi fick montera upp dem och göra om dem lite så att det tagit tid är förståligt.. :P

fy fan. Dalmir är smart som smiter.. men det är juh han som är mannen och det är juh han som jobbar på jysk.. :P kanske just därför han springer härifrån just för att jobbar på jysk och vet hur drygt det är att montera deras byråer..

Men resultatet kommer bli skit bra tror jag iafl.. frågan är bara när vi blir klar..

ska fortsätta nu snart, så får mormor leka en stund till sen så ska Albin sova..


Imorn är de Söndag, helskumt känns juh som söndag idag eftersom nyår var på Torsdag.. man är ganska förvirrad, speciellt när man inte jobbar eller nått då blir man juh extra virrig!


Jag måste kolla upp hur det är med öppnaförskolan här i stan också.. någon som vet, vart det finns? tid? dag? för Albin stackarn är såå less på att vara hemma och inte träffa några barn.. bara lite miljö ombyte.. visst han är nöjd att vara hemma och vi försöker hitta på lite allt möjligt men han vill leka med barn också och bara vara hemifrån! så någon som brukar gå dit??!!


Nää nu ska jag fortsätta med denna byrå så det blir klart innan natten kommer.. :P

Caoooo

Av Moa Enberg - 2 januari 2010 09:08

shit vad jag är trött idag! somnade ändå före 12 tiden sen upp vid halv åtta, men jag är som en död sill idag.. eller vad det nu är man brukar säga.. :P


Gårdagens promenad har gjort min kropp ganksa slut.. :P har träningsvärk i armen som jag drog med.. hehe! och inte fan har jag fått nå barn heller, vad var det för jäkla mening.. typiskt!


imorn är jag 39 fulla veckor.. 1 vecka kvar då till BF..

det är fan inte många dagar kvar tills man har ett barn, men ändå vill man ha ut det NU! inte om 10 dagar inte om 2 dagar jag vill ha det NU!!!

Är less på att vara gravid nu.. skulle vilja ligga i sängen hela tiden tills jag fick värkar, bara sova och helt plötsligt vakna och säga, jaha nu är de dags! och sen efter en jävla smärta så har man ett litet barn.. ;)

vi får väl se hur det blir och NÄR!! :P

men eftersom jag blev igångsatt sist så kan jag inte känna att jag har några känningar att det är dags.. är det någon där ute som kan berätta hur dom hade det dagarna innan det satte igång?!! såå snälla kommentera så jag får höra lite..

Förvärkar har jag juh haft de senaste 3 veckorna och varje dag blir jag lika besviken över att värkarna är oregelbundna..


Ähh nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan en stund.. Albin sitter och tittar på Petsson och Findus som går på barnkanalen.. perfekt!

jaja ha en bra dag och kommentera gärna så jag får läsa lite om era sista dagar i graviditeten..


Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards