Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Moa Enberg - 21 januari 2010 20:07

har inte bloggat nått idag då jag har gått i en dvala hela dagen..

Alicia var inte samarbetsvillig alls i natt.. kl fyra vaknade hon och gallskrek, jaha dags för mat tänkte jag, nääe ingen mat ville hon ha, bara skrek och skrek hela tiden.. åt tillslut vid fem tiden, men fortsatte bara att skrika så här höll hon på till typ halv tio imorse, skrek fes skrek fes igen efter en stund.. Tjejen har fått hemska magknip, man kan väl inte kalla detta kolik ännu men hennes mage är inte fullt hundra, kanske inte heller är så konstigt att hon får ont  i lilla magen då hon går upp i vikt som en raket! så vi fick tipset redan igår av bvc sköterskan att vi skulle testa semper droppar, så idag inhandlades dessa och nu ber vi till gud att det ska gå över..

Hennes skrik har ändrats jämfört med vad hon hade förrut och hennes kroppspråk bara skriker ont i magen.. Så vi är ganska säker på att de är de.. och speciellt då hon blir lugn efter en fis! Stackars min lilla tjej!!


Idag har Cissi och Elina varit förbi, våra karlar tror juh att de lever nått lyxliv så de var och bastade och hade de bra, medans vi passade barnen, Cissi fick även testa på att vara tre barnsmor! ;) det kom även hit med en gunga till lill Alicia så nu har hon precis skrikit lite men hon blev lugn när jag satt henne i den.. perfect!! :D

Sen kom de några bosnier förbi också och sa Grattis och Albin stängde in sig på rummet med två av deras tjejer.. de är dock stora barn men ändå att han ville stänga dörren.. han kommer bli farlig den här killen!! och jag kommer vara där och knacka på hela tiden för att se att de inte gör några dumheter, jag kommer vara en sån pinsam mamma!! ;P


Imorn jobbar Dalmir hela dagen och jag ska vara ensam med båda barnen, ska försöka komma ut med dem om vädret är OK! så det hoppas jag på annars kommer juh Albin klättra på väggarna!


Näää nu är jag less, matt och trött! Men ändå är man lycklig de är bra underligt.. ;)

Jag ger upp nu för denna gång!


men de blev långt ändå!

Bye Bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards