Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Moa Enberg - 29 januari 2010 19:17

Ja ni nu har kvällen kommit.. Alicia sitter i sin gunga och Albin har precis satt sig för att titta på Barda, nått barnprogram!

Vi var juh ute en sväng, men vi pallade bara 30 min.. Josefin kom förbi hon skulle åka ner på stan, Henke är i stan också så han kom och hämtade henne så då blev det lite snöbollskrig mellan Albin och Henke.. ;) Albin bara sprang runt oc skratta som bara den.. :D

Så det var skönt att komma ut en liten stund idag ialf..

Imorn ska Albin till sin mormor och leka lite, mormor ville låna han och mysa lite.. och där ute i Holm vill Albin vara så gärna..


Snart ska Cissi och hennes lilla familj komma hit, det blir bra de..

Så kan vi sitta och fundera över livet jag och Cissi.. :P


Nu sitter Albin och klämmer på sin mage och säger att det inte finns någon mat där i.. så nu ska jag göra lite kvällsfika till min lilla pojk.. ;)


Fredagsmys med Cissi!! :D


  Lekte i snöhögen.. även jag klättrade lite.. ;)

Alicia hade det varmt och skönt i vagnen trots  många minus!!     

Snöhögen är inte såå stor men den var tillräcklig stor för oss..

Caooo

Av Moa Enberg - 29 januari 2010 13:35

Solen skiner men det är -20.. jag ska ändå trotsa vädret och ta ut mina små ialf en liten liten stund bara precis här utanför så kan Albin leka i snöhögen.. Alicia ska bäddas ner, får se om hon kanske hamnar i trappuppgången.. ;)


nää ni kanske får lite bilder sen..

bye bye

Av Moa Enberg - 29 januari 2010 08:48

idag kommer det inte bli mycke gjort..

om de inte snöar så är de svinkallt!! inge roligt... :S Dalmir jobbar idag från 12 till 21.. så vi blir nog hemma hela dagen lång, tror inte heller att han vill gå i detta väder till jobbet så jag blir nog bil lös också.. typiskt va..

Så jag får se vad dagen har att erbjuda!!!?

Bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards