Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Moa Enberg - 20 januari 2010 21:19

Vill bara säga tack till alla er som hälsat på och grattat oss! har fått så mycket saker till lill tösen.. och även storebror Albin! TACK!!!!

Idag fick Alicia en jätte fin adidas dress från jennifer och julia! så himla söt..

Dom är lite bortskämd mina små, men de kan dom få vara bara de är på rätt sätt så..

Imorn blir min Alicia 2 veckor gammal, tiden går fort ändå.. tänk om jag frotfarande hade varit gravid.. shit vilken galning jag skulle ha varit då.. ingen skulle ha velat varit med mig.. hormon monster.. Så tacka gud att hon är ute.. ;) idag skulle jag isfl ha gått över tiden 10 dagar idag..

Lilla tösen har börjat få lite ont i magen också verkar de som.. :S

hon kan vakna och bara skrika och sen efter lite skrik kommer det en fis.. så vi får se vad detta utvecklas till..


Idag har juh som sagt Jp och Julia varit här.. Albin busar på som vanligt, är lite smått kär i Jennifer skulle jag tro, hela tiden jennifer jennifer..

Han har även gjort en koja idag till Alicia, busat på som vanligt, sen somnade han som en liten prins vid halv nio.. igår somnade han vid halv åtta i soffan och då blev jag lite smått otolig över hur tidigt han skulle kliva upp idag men han sov faktiskt till halv åtta då kom han in till oss och tror han vaknade av en skrikande Alicia också så..


Jaja nu är det bara massa babbel här igen som vanligt, är svårt att skriva nu, vet inte vad man ska skriva om nu när man inte är gravid.. :P

så nu får ni lite bilder..


  Albin med monster tänder, jag höll å¨garva ihjäl mig, lätt road som man är! (har juh inte gjort så mycket på 2 veckor..hehe! )

Bus pojken min! Skulle springa ifrån innan man knäppte kort men han hann inte!


   

Storebror byggt koja till Lillasyster så det inte ska regna på henne..



Såhär somnade Albin igår i soffan, utslagen eller vad?! sötisen!!


Hej då!  

Av Moa Enberg - 20 januari 2010 15:09

Nu är man en stolt kossa..

Min mjölk är tillräcklig kan man lugnt sagt säga!! :D

hon väger nu 3340 gram min lilla tjej, hon är juh fortfarande liten men hon har gått upp som bara den, när vi åkte från BB så vägde hon juh 2830 gram typ så hon har gått upp 510gram på 11 dagar så det är perfekt! ca 50 gram om dagen och man brukar säga att 25-30 gram per dag är bra så BVC sköterskan sa att det är bättre än bra! :D så det var skönt att höra då vet man juh att hon får i sig tillräckligt! ;) Så Mjölkkossan Moa funkar perfekt! ;)


Ikväll kommer Julia och Jennifer förbi! det ska bli kul!

Nu leker Albin val, och äter upp massa fiskar! undra om han är hungrig?!?!

Dags att börja med middag här hemma! Så nu fick ni lite update hur stor min lilla tjej börjar bli.. :D

känns bra!


dags att fixa Köttbullar, potatis grönsaker och sås. ;) det slinker väl ner! rena rama svensson maten, men så är det! :P


bye bye

Av Moa Enberg - 20 januari 2010 13:15

nu sitter jag och väntar på bvc.. dom har inte kommit än..

Alicia var pigg och glad, perfekt tänkte jag men nu gav hon upp.. och tog och somna.. så det kommer inte vara en glad tjej som vi ska väcka nu sen för att väga.. men man kan juh inte hålla henne vaken heller...

ni ska få update sen vad hon vägde..

så jag skriver sen..

Alicia är verkligen ingen napp tjej hon spottar ut den jämt nästan, ibland duger den ibland inte..

så ni vet..:P

aja hej då

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards