Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Moa Enberg - 19 januari 2010 18:11

Nu sitter den ena i badet den andra sover..

Alicia ska också få sig ett bad nu sen när hon vaknar.. Så då har jag två rena barn.. ;) Alicia har juh en tendens att lukta kräk.. min lilla kräk unge.. ;)

Albin han är bara allmänt smutsig, hehe! men så är det..


Ikväll blir det en lugn kväll, när Alicia har ätit vid nio tiden tänkte jag ta mig en dusch, så man känner sig lite fräsch! man själv luktar juh också kräk, man blir juh ner spydd några gånger om dagen så.. Man försöker med dessa spy handdukar men hon lyckas juh ändå träffa mig..


Har hunnit med tvätt idag också och även bytt gardiner i vardagsrummet.. Här ligger man i vet ni.. ;)


Jaja nu ska jag börja med kvällsfika sen så måste Albin kliva upp innan han ser ut som ett russin!

Mys barn har jag verkligen, är en lycklig tvåbarns mamma idag! :D

eller de är man väl alla dagar men idag har de varit såå underbara!


heyyy då!!

Av Moa Enberg - 19 januari 2010 14:13

Idag gick jag och Alicia på promenad... :D underbart var det!

Vi gick bort till Linda, där vi fikade och hade super trevligt, Jenny var juh där också med Hugo.. och shit vad tiden går snabbt känns inte som de va längesen jag och Linda åkte till Jenny och tittade på bebis.. ;)


Sen gick jag hem sprang till tvättstugan jag och Alicia.. Sen har jag bäddat rent och nu står det lite sen lunch på bordet, väntar på att Dalmir och Albin ska komma hem, Dalmir har varit och tvätta bilen sen skulle han hämta Albin från dagis! Så dom kommer när som helst..

Alicia sover gott, hon har dock börjat bli lite små gnällig, hon vill väldigt gärna vara nära en, speciellt när hon ska sova.. men vi får se det kanske bara är nått nu det kanske är borta imorn vem vet?! ;)

Sen idag ska vi väl åka och handla lite, våran frys är full av mat, men kylen är i stort sett tom dags att fylla på..

Det är juh en liten större procedur att åka iväg och handla med två barn.. det är liiite skilland kan man säga..

Nää nu ska jag ta och fixa klart det sista med maten så allt är klart tills mina underbara prinsar kommer hem.. :D

Soo long!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards