Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Moa Enberg - 18 januari 2010 23:17

nu är denna dag avklarad.. och jag klarade denna dag också..

idag var vi på stan en sväng hela familjen, sen åkte jag och barnen till mormor..

sen hem igen hämtade upp Dalmir från jobbet och nu sitter man här, barnen sover och de borde jag också göra..

Imorn är de dagis för Albin, då ska jag träffa Linda och Jenny.. ska gå till Linda tänkte jag om vädret tillåter..

nu ropa albin han har vaknat.. konstigt..

hej då

Av Moa Enberg - 18 januari 2010 11:12

idag är de milt igen.. underbart, ska ta mig en promenad nu snart!

Dalmir börjar inte jobba förrän vid halv 5 idag så vi alla ska ut och gå en sväng.. ;)

har precis plattat håret sååå skönt! sånt som man inte gör så ofta nu.. :P

I natt har Alicia sovit ganska bra, ätit tre gånger och somnat ganska på en gång efter hon ätit men vid sju tiden då ville hon upp då var det pest och pina att ligga i sängen och bara glo.. så då klev man upp och Albin kom ut springande från hans rum också och blev glad över att man var vaken! men sen har vi legat i soffan och myst jag och Albin ätit frukost och bara haft det mys verkligen.. ;)

Nu ska jag göra mig klar för dagen.. !

hade bra allesammans!

Kram kram

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards