Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Moa Enberg - 26 januari 2010 15:43

I mitt förra inlägg skrev jag om mina hormoner, och när detta skulle sluta.. då får jag en kommentar av Bea där hon skriver att hon fortfarande är ett hormon monster.. NOOOO!! Beas lilla tös är juh flera månader.. Bea du förstörde mitt hopp om att det snart är över med dessa humör svängningar..  ;P


Idag har jag traskat mig ner på stan, tog en liten extra runda..

Mötte upp Andrea och pratade lite med henne! gick även in på Lindex och köpte ett par örhängen.. :P det var väl de som kändes klokast att köpa.. är juh ingen mening att köpa nå kläder då jag ska gå ner lite till innan det blir någon shopping.. men öronen är juh sin vanliga storlek så då slog jag till.. hehe!


Nu har jag precis ätit lite middag blev en tidig middag idag så jag får väl ta lite kvällsfika sen också..

Mamma ringde för en liten stund sen så hon skulle komma förbi en sväng, och då ska jag försöka få med mig henne på den promenad ner till Boden´s så ska jag köpa två nya blommor till köket..

Sen måste jag byta gardinder där, men jag vet inte vad jag ska ha fr några.. Aja får väl se när jag tar tag i det där gardin bytet, har sagt de länge nu.. sen jag tog bort julgardinerna.. (det är inte utan gardiner men inte några fina bara.. :P )


I helgen kommer Ellen upp fråns Sthlm, ska bli kul att träffa henne och se hur hennes lilla tjej vuxit, hon är juh snart ett år.. tiden går så fort..


Imorn ska Albin på Dagis igen och då ska jag ta mig en riktig lång promenad, idag blev det inte så lång.. Hoppas att vädret fortsätter såhär bara..

Hörrni är det någon som vet när man får börja träna igen efter en förlossning?! har försökt läsa mig till det men det står olika överallt..?!?!?

 

Känner att det skulle vara bra skönt att få träna lite.. bygga upp kroppen lite..

nu känner man sig bra lelös ibland.. jaja! men kommentera gärna om någon av er vet!!

Tack och Hej!


Av Moa Enberg - 26 januari 2010 09:57

Hallå där!

Idag när vi åkte till dagis så fick Alicia följa med.. Albin tyckte att Anna skulle få se henne.. Har gruvat mig för att ta med Alicia, för jag har varit rädd hur Albin ska reagera när jag åker därifrån med henne och inte han.. Men som vanligt oroar jag mig i onödan.. det gick hur bra som helst, han sprang iväg och började leka efter jag fått en puss och kram!

Så då åkte jag och Alicia hem, jag lagom förvånad över hur bra allt gick..

Nu har jag precis tagit "varvet" runt på alla bloggar som jag läser.. Och man har juh varit duktig och betala räkningarna också.. vi hade även skatten på bilen denna månad.. mindre roligt kan jag säga.. :S men men så är det om man vill ha och vill ha, då får det svida ibland så är det bara..

¨

Igår kväll fastnade jag i en film terminator nått.. en ny ialf.. har alltid tyckt att alla de där filmerna är töntiga men den här var faktiskt bra, nästan lite sorglig, men jag tycker allt är sorgligt nu för tiden, kan börja böla för att en dvd film ligger på golvet.. :P snacka om hormon galen än!! när ska detta ta slut....

Nää nu ska jag städa undan lite här hemma, sen ska väl Alicia äta sen blir det promenad.. :D Underbart väder idag igen!! lovely..

Bye BYe

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards