Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Moa Enberg - 12 januari 2010 19:50

Nu har lilltjejen fått tagit sitt första bad..

Hon tyckte det var ganska skönt tills man skulle tvätta ansiktet dåå jäklarns blev hon sur.. men i det stora hela så va hon nöjd.. och nu är hon ren och ännu mjukare.. ;) Navelsträngen ramlade av idag också.. stortjejen våran! idag är hon 5 dagar! visst 5 dagar är inte mycket men dessa dagar har gått snabbt!

imorn vet jag inte vad man ska hitta på.. en vanlig onsdag! Johanna kanske ska komma hit, om allt är som det ska här hemma och att man har fått sovit nått i natt.. så vi ska höras imorn, hoppas på att hon kan komma!

vi får se..

Idag kom också Gammelmorfar förbi på middag och tittade på Alicia.. hon var på bra humör hela tiden så hon visade en bra sida.. Näe då hon är bra snäll faktiskt! speciellt dag tid! :)

Nu ska jag göra klar Albin för kvällen sen plocka undan lite här hemma!

Fattar inte vad jag får energin ifrån, jag borde juh vara mycke tröttare men de är jag inte.. går man fortfarande på nå adrenalin eller?!!

Aja..

Caoooo

Av Moa Enberg - 12 januari 2010 09:46

Så jäkla skönt, i natt har vi sovit ganska bra också!

Albin har dock inte sovit såå bra, han har drömt mycket i natt! så jag har sprungit dit ett antal gånger när han har grinat i sömnen.. Och då är juh hormonerna som dom är nu också, så de har slutat med att jag också har grinat ett skvätt lite då och då.. för jag är så rädd att han inte är lycklig..

Börjar nästan grina nu när jag skriver det också.. ;)

Men så mycket man älskar sina barn det är sjukt! Älskar redan Alicia sååå mycket, och Albin min första lilla prins han kommer alltid att betyda enormt mycket för mig. Men nu är jag juh så orolig att han ska känna sig utanför.. han blir nästan bortskämd för jag vågar inte säga Nej till han nu!


Nu är ialf lill prinsen min på dagis, första dagen idag på länge.. han blev glad när han träffade Anna! ;) Alicia ligger och sover så jag ska nog också ta och sova en stund innan hon vaknar..

Idag ska min morfar komma och hälsa på och titta på tillökningen i släkten.. ;)

det blir bra de..

Bye Bye! / två barnsmamman.... Shit!!! helt sjukt juh!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards