Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Moa Enberg - 27 januari 2010 22:02

   Ikväll tänkte jag dra och sola men de blev inget av de.. men får kanske ta och göra de imorn istl.. får se hur läget är!!

Ikväll har Albin bada, Alicia fick lite babymassage ikväll myste på lite med henne..

Sen när båda barnen sov albin för natten och alicia för stunden tog jag mig en dusch och sen en hår inpackning.. så nu är mitt hår mjukt och skönt.. nu bli julia stolt över mig ;)

imorn blir det stan med Cissi om de inte är totalt insnöade.. vi får se..

Nu ska ni få lite bilder..

hår inpackning gjord då äe man glad.. :P haha


 

Stor öga!!!


 

Tok ungen Albin i badet

  sötnosen funderar lite.. ;P

Syskonen i sägen.. Albin är väldigt nöjd Alicia lite mindre nöjd..

  

Trötta Mamman.. :P och jaa jag är blekare än en nyfödd bebis...


Over and out... Peace YO! :P

     

Av Moa Enberg - 27 januari 2010 16:53

Fan vad vädret är hemskt.. dom hinner juh inte med att skotta..

läskigt fan och köra bil i detta väder..

Jag vägrar körde imorse till dagis och efter de var jag kallsvettig.. och då hade det inte hunnit komma så mycket! sen när vi skulle åka och äta var det juh total kaos..

imorn få Dalmir köra Albin till dagis om detta väder fortsätter..

Nä har inte så mycket att skriva, tänkte bara klaga lite på vädret.. :P


Får se om de blir solnng ikväll med Cissi vore juh skönt.. :)

bye bye

Av Moa Enberg - 27 januari 2010 13:09

Fan vad det vräker ner.. :S

vill inte ha mera snö nu! inge roligt, jag som skulle gå lång promenad idag, men har ingen lust att dra ut med vagnen i detta väder.. såå tråkigt! Men så är det ibland.. Känner mig total insnöad, inge roligt!!

Jag har inte gjort ett skit idag, lämnade albin på dagis hem och la mig en stund till sen har jag bara slappat.. Alicia är en riktig lat mask på förmiddagarna hon bara sover och mår gott!!!


Idag ringde jag även BM och bokade tid för efterkontroll (duktiga Moa) fick en tid i Mars.. känns som evigheter dit.. och frågade om jag kan börja träna snart för jag mår bra i kroppen!! Men nääe det tyckte hon inte att jag skulle, vänta tills du varit här var svaret.. det kunde påverka ammningen och kroppen i övrigt dåligt så jaha de är väl bara att vänta då.. :/ men vill inte förstöra amningen så då är de bara att vänta, och gå ut på promenader så länge..


Allt går så bra här hemma nu hon äter var fjärde timme och sover på nätterna, eller hon vaknar och vill äta men somnar snällt om sen! Jag tycker det är så mysigt att amma också... vet många som bara tycker det är bökigt och obekvämt.. men för mig gick det super bra med Albin och denna gång värkar de gå lika bra! det är juh smidigt att bara slänga upp bröstet istl för att blanda en flaska.. ;) Speciellt natte tid.. hehe!!


Imorse när Albin kom in till oss vid åtta tiden, så hade han hela gosedjur skaran med sig, det kommer han med nästan varje morgon, en hel hög i famnen.. det ser så gulligt ut.. jag skulle vilja se han när han packar på sig alla innan han går till oss, se vilka som får följa med och inte.. :D sötnosen min.. näee nu måste jag upp plocka undan lite hemma innan Albin kommer hem! Sen ska vi äta ute idag.. skönt slippa laga nått!


jaja nu ska jag göra lite nytta här hemma..

See Yaaa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards