Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Moa Enberg - 17 januari 2010 22:06

Idag har det varit dåligt bloggande..

Dagen började kl halv åtta trots att Albin var uppe läänge kvällen innan då vi var hos Cissi och Tony på middag, det var riktigt roligt.. och Albin jagade katterna som en tok där.. så han var hel nöjd.. :)


Idag så har jag stor städat, ut med alla mattor och allt! skönt som tusan...

sen efter lunch kom Ronny med familj förbi så barnen härjade på som bara den, sen var det helt plötsligt kväll, åkte bort till pappa på middag sen nu är man hemma igen, Albin sover Alicia sitter med sin pappa i soffan och myser.. hon har varit vaken väldigt mycket nu ikväll så förhoppningsvis somnar hon gott nu snart och soooover länge innan nästa mål! det skulle vara skönt!

Nu ligger hon med sina stora ögon och tittar och funderar på vart hon hamnat.. ;)

På Onsdag kommer de från BVC hem hit, det ska bli kul att se hur mycket hon har gått upp i vikt! spännande!

Nu ska jag ta och mysa med Dalmir och Alicia sen är de dags för sängen skulle jag tro!

Godnatt!

man får hoppas på härligt väder imorn också! det skulle vara sköönt!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards