Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Moa Enberg - 3 januari 2010 22:05


ikväll var vi på bio, första gången någonsin för mig och Dalmir tillsammans.. såå mysigt...

Dalmir kom hem efter varit och handlat han och Albin, och sa ska vi försöka fixa barnvakt och gå på bio ikväll.. jaha visst det kan vi väl om vi får till en barnvakt, och det kunde Pappa och Elisabeth vara så vi åkte på bio ikväll! New moon, visst de är en riktigt bra film men ibland så skrattar jag lite åt fantasin.. ;) hennes situation och ja allt..

men det var absolut värt det.. och tack så mycket andrea att vi fick din plats! super snällt av dig!  och tack Pappa och Elisabeth som var barnvakt så vi äntligen kunde gå på bio tillsammans var som dags att gå på bio snart varit tillsammans i 5 år så.. och om vi inte hade gjort det nu så skulle det nog inte hänt på några år till.. Men nu kan vi bocka av det på att göra listan.. ;)


Idag har jag annars bara gått och varit sur, och grubblat över att det inte kommit ut någon lite bebis.. Satt även på bion och tänkte typ heeella tiden snälla låt vattnet gå här och nu det blir en historia att berätta, och när man väl gör nått annat än att gå hemma och vanka fram och tillbaka..

Så Dalmir var väl snäll och tänkte på att jag skulle få nått annat att tänka på än denna mage! Men även han blev upprörd när jag sa att de i föräldragruppen hade fått barn.. så han är nog också lite less på att vänta, men nog inte lika less som jag är.. ;)


Albin har juh sovit idag på dagen (katastrof) så han är fortfarande vaken, han ska bara få i sig lite kvällsfika sen så är det sängen för han.. och för min del med.. har lite små ont i magen, men känns mer som magknip än värkar, eller.. ;P hehe! besatta moa.. ledsen ni som läser men såhär kommer det vara nu framöver bara tjat tjat och åter tjat om detta.. men det är vad mitt liv går ut på nu.. ;)

Så det är bara att läsa eller så skiter ni i det..


Jaja ha det så bra.. Caoo Caooo

Av Moa Enberg - 3 januari 2010 14:05

ryktena går..

Nettan gav skvallret om att några i föräldragruppen fått barn.. åhhh undra vad de hade för BF?! efter mig säkert och då blir jag galen.. :S

Det är de värsta när folk som ska ha efter en själv får barn innan.. hmm undra om man ska gå ut och gå en sväng ialf.. man kan juh låtsas att det ska sätta igång nått eller ska amn ge upp och vänta och spara krafterna till en förlossning...

Jag har juh dessa förbannade förvärkar men det blir juh aldrig regelbundna eller att det tar i ordentligt..

Vad knäpp man blir alltså...


Av Moa Enberg - 3 januari 2010 10:07

uscha sitter här vi datorn vid Balkong dörren och känner att det drar lite kallt på mig.. burrrrr.. är -15 idag.. :/ och kallare ska det bli sägs det.. fy fy och åter fy, känns inge roligt men så är det!


Idag blir det en lugn dag för min del ska väl göra klart det sista hemma städa ordentligt och fixa klart i sovrummet, sen ska jag vika in alla kläder i den nya byrån.. då kommer man få riktig notsalgi då kommer jag verkligen vilja få ut denna lilla bebis.. ;) men men de är väl bara att vänta.. Man är juh en sån kontrollfreak, man vill juh veta vilken dag vilken tid precis bebisen tänker komma.. det där med BF är juh bara nått jobbigt som man hakar upp sig på..

Idag är det 1 v kvar till BF, 39+0 idag alltså!

tänk om den skulle kunna vara snäll mot sin mamma och komma nu! vad ska den göra där inne egentligen.. fast igår när jag vräkte i mig mat sa Dalmir, såklart den vill vara kvar där inne, så mycket mat och götta den får så är det väl itne konstigt.. så frågan är om man ska böja svälta sig.. ;) hehe! då kanske den inser att det inte är någon mening.. och att det är Mamma som bestämmer.. ;) hehe!

Nää nu vill Albin ha en drickyoghurt till mackan så då ska jag hämta det till han..


vi hörs säkert mera sen..tyvärr, för de blir ingen förlossning idag känns det som!

Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards