Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Moa Enberg - 28 januari 2010 21:29

Fy bubblan, det finska vinterkriget har invarderat min haka.. har fått ett antal finnar där.. och de är faktiskt inte bara en eller två det är en hel armè.. inge skoj! men men så kan de gå..

Ikväll kom jag iväg och sola.. såå skönt men på slutet blev det jäkla varmt i den där tuben.. Cissi va med och satt utanför och vänta, försökte prata med varandra men jag hörde inte ett skit inne i den där stråltuben.. :P men men!!


En till sak som jag är bra less på nu det är BH.. jag är 24 tim i en BH nu tar väldigt sällan av den då jag är som en kossa, de bara rinner och rinner.. Mamma mu är mitt nya namn och de gilla Albin.. Ko fantasten..

Vilka värld problem man har, Finnar och rinnande bröst mjölk. :P Katastrof...


Ikväll har Albin varit en aningen avis på lillasyster för hon har en kossa på sin body..

Jaja de var allt för denna dag.. Idag är lilla tösen 3 veckor.. tiden går asss snabbt!!


   

Storebror vill mysa..eller vill han sno bodyn... ?!??!


 

  Den underbara gungan hon älskar den!! Mysigt!!


Av Moa Enberg - 28 januari 2010 15:28

vilken jävla bloggare man är.. ;) Och vilken dunder mamma.. man har juh sina tekniker..

Man kan blogga trots att man har en bebis sugandes på brösten.. man har juh teknik... :P hehe..

men eftersom man har två barn så har man verkligen lärt sig tekniker då storebror hittar på hyss medans mamma sitter och ammar men nu har mamma fått till sina tekniker.. ;) 

idag har jag varit på stan en sväng, Cissi kom inte in förrän det var dags för mig att dra mig hemåt.. de hade lite snö problem... ;P men hon skulle nog komma hit sen efter hon handla klart..

Själv hittade jag två plagg på Stil och sen lite till Alicia på lindex.. sen har jag hitta en jätte snygg jacka till Albin på kappahl.. den måste bara inhandlas...


nääe nu har Alicia ätit, rapat och spytt ner sig så nu ska vi gå och byta kläder både hon och jag.. :P


å just de träffade Nettan idag på stan med lilla wiggo.. såå söt liten pojk.. :)

Alla januari barn är så söta.. vill träffa alla i föräldra gruppen, skulle vara så kul.. eller??


bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards