Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Moa Enberg - 16 januari 2010 13:24

Idag så tänkte jag att jag tar och lämnar dessa fyra väggar så jag tog på mig kläder och klädde på mina två små barn, allt detta tog väl en halvtimme eftersom Alicia bajsade när jag hade fått på henne overoll och allt.. så de var juh bara att ta av och byta igen..  så när jag väl packat in de två barnen i bilen.. Så startar inte bilen.. helvetes jävla skit kan man lugnt sagt säga att jag sa..

Bilen var strömlös.. något har varit i gång! Så det var juh bara att gå in igen, ta av kläderna på barnen! och sen leka med Albin han blev så ledsen när vi inte kunde åka till mormor.. men efter lite lek med kossorna så vart han nöjd, och nu har han fått sitt lördags godis så nu är han hel nöjd! Funderar på att gå ut och åka lite bob med han sen.. om jag hinner..

Sen ska vi juh till Cissi och Tony idag och äta middag.. ;) Gott! det ska bli kul! plus att jag får lämna denna lägenhet en stund då juh.. :D SKÖÖNT!

jaja nu ska jag klä på mig nått annat än denna tröja som stinker kräk..

så är det att vara småbarns mamma.. ;)  men värt är det!

Caoo


Av Moa Enberg - 16 januari 2010 09:11

igår gick jag till sängs vid tolv tiden.. somnade på 2 s.. sen har vi faktiskt sovit bra.. Alicia har fått sovit med oss i sängen och då är hon hel nöjd.. så hon får väl göra de nu första tiden nu när hon är så snuttig.. dumt kanske att vänja henne med det men orkar inte med en massa skrik hela nätterna..

nu ska jag se vad dagen kan erbjuda..

Cao Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards