Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Moa Enberg - 22 januari 2010 23:40

Dessa bloggar vilket liv de har fått, vilket liv de har skapat..

Man sitter vi denna dator och skriver inlägg efter inlägg.. det skrivs kommentarer elaka, snälla och jaa det är underligt!

Folk orkar lägga ner så mycket energi på detta..

Visst jag sitter och läser bloggar och jag bloggar..

Men jag gör det också för att nära och kära ska kunna läsa och se bilder på barnen (numera barnen... ;) inte barnet.. :P ) Men sen kan de vara ett jäkla bra minne också, ska bli kul att efter ett tag gå igenom speciellt nu när man skrivit under hela graviditeten.. Det blir ett roligt minne!

Ähh blev bara nå surr nu! Skitsamma!


Denna dag har varit bra!

Det blev tufft ett tag, men har nu fått svar på lite frågor..

Ska man hoppas eller?! det gör jag ialf..


Godnatt nu!

Byeeeee

Av Moa Enberg - 22 januari 2010 18:33

eller de va Albin som var duktig....

vi tog oss ner på stan och han gick hela vägen dit och sen på stan vandrade vi runt och sen hela vägen hem.. visst de är inte super långt men för att vara tre år och påklädd som bara den så tycker jag att de är bra gjort..

kollade på allsport vad en stödbräda/åkbräda kostade och om den de hade passade våran vagn, men då hade de slut.. typiskt.. men de skulle beställa så de är våran nästa inköp.. det blir perfekt tror jag för Albin och då är det lättare att komma ut och gå när man är själv med barnen...

NU ska Albin få bada sen blir det fredagsmys här hemma.. dalmir slutar inte förrän vid nio drygt men så är det..

Imorn tänkte jag shoppa nå kläder får se om jag ialf hittar nått, vi får se!

sen ska jag få ut hela familjen på en lång promenad.. hoppas det blir skapligt väder imorn också.. så underbart nu!! skulle bara vilja vara ute och gå och gå.. känns så skönt...

aja nu ska jag fixa badet..

bye bye


Av Moa Enberg - 22 januari 2010 12:33

Ja ni nnatten har varit bättre än natten innan, men man kan inte påstå att den har varit bra men vi har vandrat runt i lägenheten jag och Alicia! tänkte så Dalmir kunde sova eftersom han skulle jobba idag, så snäll var jag i natt!

Sen klev jag upp med barnen vid halv sju sen somnade Albin i soffan igen vid tio så då passade jag också på att vila lite..

Nu hade jag tänkt försöka komma ner på stan, vet dock inte hur.. risken finns att Albin vill åka vagn eftersom de får Alicia göra.. och de är juh ltie jobbigt att gå i overoll och vinterkängor.. så vet i tusan hur jag ska göra men de ordnar sig nog.. :)

Nu ska jag få på Albin andra kläder än pyjamasen det är nog dags för de.. ;) det blir juh lätt så här när man är ledig!

Jaja vi hörs säkert mera sen.. Bye Bye!!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards