Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Moa Enberg - 13 januari 2010 18:00

Idag har man haft fullt upp att göra ingenting.. :P

Blev inte riktigt som jag hade tänkt idag men men.. Nu ska snart Aini och Angelica komma förbi och titta på prinsessan.. ;)

Hon bara får paket efter paket..

det är bra det.. de är hon värd! eller är de jag som är värd det kanske jag har juh faktiskt burit på henne i 9 månader och sedan haft jävligt ont i över ett dygn.. hmm detta kan diskuteras.. ;) fast hon uppskattar juh inte paketen heller det gör juh jag.. Alicia sover medans alla är här så hon bryr sig inte mycket.. :P

Men de gör jag, är juh såå kul att öppna paket! :D

Jaja nu ska jag in men Kladkakan! jag ska dock bara ta en mycket liten bit.. :S om jag kan hålla mig till det! blir svårt tror jag!


Cao cao

Av Moa Enberg - 13 januari 2010 12:38

Denna natt var väl inte precis lika lugn.. Alicia var vannsinig halva natten.. men vid sju tiden då somnade hon ordentligt och djup sömn verkligen så då sov hon till elva, Jag och Albin klev upp vid halv nio ungefär.. sen har vi myst på lite han och jag..

Idag ska jag försöka dammsuga lite här hemma få någon ordning..

Alicia kommer nog snart vakna och vilja ha mat igen sen är de väl dags för oss andra också att äta nått.. sen ska man väl ta tag i utsendet här hemma, mitt egna utseende har jag gett dessa dagar.. :P vad är de för mening plus att man ser juh fortfarande gravid ut i typ 6 månaden.. så 3 månader bakåt har jag ialf gått.. Magen är juh som en brylé pudding.. ;) man känner sig så HOT or not.. :P

(vad vitsig man kan vara.. :P )

Nääe detta har jag inte tid med nu.. dags att bygga en jäkla ladugård åt Albin..

Kram kram

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards