Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Moa Enberg - 23 januari 2010 23:02

Ja ni nu är jag trötter, jag fattar verkligen inte hur jag kan vara vaken och hur man kan funka som människa! Vad soverjag om nätterna kanske 4 tim totalt..

sen är de full rulle hela dagarna!


Ikväll har Cissi varit här alltid lika roligt.. ;) barnen härja på som vanligt, Albin var övertrött så han var lite små sur.. men han och Cissi tatuerade sig ikväll med "gnuggisar" så han är cool nu.. ;)

Sen när de åkte började jag plocka undan lite då somnade Albin i soffan på 2 sekunder..

När jag då skulle bära över han till hans säng höll jag på döööö.. Fan va tung han är.. fattar inte hur jag har orkat gått runt och bära på han så mycket som jag gjort, nu när jag jämför med Alicia känner man juh att han väger bra mycket!

Men han kommer alltid vara min lilla prins.. ;) men måste börja inse att han börjar bli stor min kille.. det säger väl bara svisch så ska han börja på Förskolan, sen skola! herregud.. han blir 4 år i år.. tiden går bra snabbt.. man borde ta vara på den mer.. njuta tillsammans..


Imorn ska Caro och Frida komma och hälsa på under eftermiddagen sen på kvällen har jag och Cissi planerat att vi ska ta och sola! skulle vara riktigt skönt.. det skulle också innebära 20 min vila.. lär juh slockna i solariet... ;) nice!!!


nu ska jag sooovvaa.. längtar efter sängen!!

Tack för ikväll!

Bye

Av Moa Enberg - 23 januari 2010 14:25

Idag lyckades jag få ut hela familjen... Albin åkte bob och Alicia i vagnen..

vi tog oss en sväng på stan fikade och gjorde lite ärenden, jag shoppade ingenting... orkade inte hålla på att prova.. :P

Nu är Dalmir och handla lite middagsmat, vet inte vad han ska hitta på.. en suprise..

Nu vrålar Alicia, dags för mat..

bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards