Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Moa Enberg - 10 januari 2010 21:17

ja ni två barns mamman här.. full rulle kan man lugnt sagt säga att det är här hemma.. man gör inte mycket annat än att försöka hålla hushållet i styr.. ;)

och föda upp barna sina..  :P

Alicia är en blodigel kan man lugnt sagt säga om hon fick bestämma skulle hon ligga vid bröstet hela dagarna, och tro mig det känns, men jag ska härda ut denna första tid då de är jobbigt sen så har man bröstvårtor av stål.. hehe..

sen vågar man juh knappt inte titta ut i denna kyla med tuttarna heller.. det bara skriker mjölkstockning då.. och min mjölkproduktion skulle juh mätta många munnar.. (så ni alla vet.. ;) )

men nu är lilltjejen tre dagar gammal, idag hade man beräknat BF.. skönt att hon är här!

Hon är en prinsessa dagtid nattetid kan juh alltid disskuteras..:) men vi överlever..

Nu är de dags att få Albin i säng, han har sovit idag på dagen eftersom natten inte gav han 100% sömn..

jaja lite update.. inga bilder ännu men jag ska.. lovar..

caoo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards