Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Moa Enberg - 30 januari 2010 22:06

Jaha denna kväll har vi varit utan Albin.. så konstigt sååå tyst.. :/ man ska väl njuta och passa på och vila men de kan jag inte riktigt.. Saknar min prins..


Ikväll stack vi ut och åt, jag, dalmir och lilla Alicia.. det blev Kina.. mums!! det var väldigt längesen, sist jag var där var när jag väntade Albin precis från början.. (spydde upp allt efteråt.. :P ) Så de minns jag! Och de var juh några år sen nu... :P Det var ialf jätte mysigt, men de va ett glatt gäng som var där och firade någon kompis som var väldans högljuda (stavningen??) Så man fick prata ganska högt för att vi skulle höra varandra.. eller sitta hängandes över bordet för att höra varandra.. :P men de gick juh bra ändå.. och alla var nöjda och glada.. :D


Sen tog vi faktiskt ett varv i bilen och bara pratade och Alicia sov som en stock och sover fortfarande!! Hon brukar juh äta var fjärde timme och nu har de snart nästan gått 5 timmar.. hon sover som en stock.. och det är väldans jobbigt då mina bröst är inställd på var fjärde timme, så jag kan meddela er  nu att mina tuttar är hårda som sten just nu och det rent utsagt sprutar ur dom..

Vilken jävla ko jag är!! fattar inte hur jag kan ha en sån enorm mjölk produktion.. borde det inte ha lagt sig snart.. hade precis samma "problem" med Albin.. det bara sprutade ur mig då också.. Men man ska väl vara glad över det och det är jag absolut, men när de bara rinner så här som de gör nu kan bli lite less.. :P


Nä nu ska jag peta lite på Alicia så man får lite livstecken.. :P man är juh som man är.. när de väl sover så tycker man att de ska vakna...

Sen ska jag sätta in min favorit film.. Honey.. :D


tack för ikväll Dragi!! Volim te.. ;)


Av Moa Enberg - 30 januari 2010 11:29

Idag är det Lördag, det konstaterade jag idag. det snappade Albin upp på en gång. Är de Lördag mamma?! Ja de är de!! jag vill köpa godis!!!

mmm vi ska, blev mitt svar kl åtta på morgonen..

Och nu är det ett jäkla tjat här hemma.. så snart ska man väl handla nå godis åt han då!! Våran bil står dock kvar nere vid Dalmirs jobb då den inte ville starta igår när han slutat, så går de när man inte har satt in motorvärmaren när de är minus 25 grader ute.. typiskt.. så Dalmir få väl gå och hämta bilen snart!!!

Ikväll ska vi mysa hemma, Albin ska få åka till mormor och leka så vi ska bara vara tre hemma ikväll.. konstigt kommer de kännas.. När man har ett barn hemma men inte de andra.. Får se hur det kommer gå.. har en känsla av att jag kommer vilja hämta han vid sju åtta tiden.. :P

Men han kommer nog tycka de är skönt att sova borta slippa lite bebis gnäll/skrik på nätterna.. ;P


Nää nu ska jag klä på mig nått annat, eller är de någon mening, kanske lika gärna kan sitta här i mina mysisar.. vart ska jag?! ingenstans...

aja kanske skriver mera sen...

bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards