Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Samlade igen!!

Av Moa Enberg - 31 januari 2010 21:25

Nu är familjen samlad igen.. ;)

Nu har jag båda min små hemma.. underbart..


Idag har Dalmir varit hemma hela dagen och fixat hemma så de är så fint så.. ;)

skönt som tusan.. Jag har snurra runt idag som en yr höna känns de som.. först till morfar min handlade mjölk och fil till han så han slapp gå ut i kylan.. sen till mamma och åt och myste med prinsen där så fick mormor mysa lite med Alicia, mitt gudbarn och hennes familj kom också förbi och barnen lekte som bara den och vi andra myste på med Alicia, Micke är helt såld på hon.. :P hehe!!

Sen åkte jag in igen till stan och åkte till Pappa direkt och träffade Henke..

Så detta var väl min första bilfärd med Alicia eller jag har kört en gång förrut också till Holm med henne i bilen och tro mig jag kör riktigt sakta.. speciellt när de är mörkt och halt´.. tänk om de skulle komma en älg... :S

Nääe jag har varit nog mesig när jag haft Albin i bilen men nu har jag två små älsklingar så nu är man inte över 70 strecket nå ofta inte.. :P men de kanske är bra..

Imorn blir de öppna förskolan tänkte jag.. kul för oss alla! Alicia kanske inte bryr sig så men för mig och Albin ialf.. ;)

hoppas de är nått roligt folk där... man får väl se.. :)

Nu är Dalmir och hyr film  och köper godis.. vi blev såå sugna på godis båda två.. inte bra inte bra! imorn blir de lång promenad..

Nu börjar Alicia göra sig hörd.. dags att rycka in kanske..


  

En underbar liten pojke har jag! Bilden är tagen i somras, fy tusan vad han har vuxit sen dess

  

Min underbara Prinsessa!!

Usch att man kan älska sina barn så här mycket det trodde jag inte!!

Jag kommer göra allt för er! Jag vill att ni alltid ska vara lyckliga, ingen eller inget ska få såra er.. Vi ska alltid finnas för er!!


Det var allt från mig för tillfället!

Bye Bye 

 
 
Ingen bild

Josefine

31 januari 2010 22:33

Åh, så söt klänning :) vem kan det vara som har köpt den tro? ;P Ni har så söta barn så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards